Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Nu är det vårt

Kategori: Allmänt

I måndags blev huset vårt!! M åkte upp, skrev papper och fick nyckeln. Sen åkte han ut till huset och mötte upp en hantverkare och gick igenom vad vi skulle vilja göra. Skall bli spännande att kika på den offerten....
De förra ägarna lämnade i princip allt kvar vilket är skönt så vi slipper köpa allt på en gång. Men lite har jag redan börjat köpa. Bestick vill man ju inte ha någon annans så jag köpte de här från Jamie Oliver
Sen kvivar, jag måste ha bra knivar när jag lagar mat. Det fick bli det här setet från Sabatier
köpte också det här tranchersetet

Sen skålar, köpte ett set av de klassiska men i lite "landet" färger

Allt klickade jag hem från Campadre.

Längtar tills vi kan inreda på riktigt!! 
Lilla N sa att hon ville ha en tapet med fåglar i sitt egna lilla krypin. Vi hittade en superfin från pip studios men just den verkar inte göras längre. Får leta vidare helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: