Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Favoritgodis

Kategori: Allmänt

Mindre än en månad till jul, helt knasigt men mysigt. Måste ut och rota fram jullådan i förrådet så vi kan adventsfixa i helgen.
Annars försöker jag få ungarna att skriva önskelista. Borde inte vara så svårt kan man tycka men när jag bad dom skriva ner minst tio saker var blev det problem. Tror lilla N fick ner tio saker med lite hjälp stora N klarade av sex varav en önskan var ett kontokort....
Själv har jag inget problem att fixa en önskelista. Dom måste ha lite av M's gener för han är också hopplös när det gäller att önska sig saker.
Just nu önskar jag snabbleverans av mitt favoritgodis jag precis beställt
Urban Deli har slutat sälja det så jag fick beställa från lakritsroten.se
Det skall bli mitt julgodis då jag ofta tycker att hemmagjort julgodis är alldeles för sött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: