Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Naprapaten

Kategori: Allmänt

Jag har haft ont i nacken länge, den här veckan har det blivit värre så häromdagen bokade jag tid hos en naprapat. Idag var jag där och satans vad det rasslade i ryggen och vad ont det gjorde i nacken. Det kändes som han tog allt vad han hade så ont gjorde det. Då visade han på min arm hur hårt han tryckte, det kändes knappt att han rörde mig. Blir att gå dit några gånger till , stå upp och jobba och röra axlarna så de inte blir så statiskt. Sen får vi hoppas att det blir bättre. Efter behandlingen fick jag en smoothie kupong som jag kunde lösa in på Urban Deli. Hittade en goding med turkisk yoghurt, jordgubbar, apelsin, tranbär och linfrön. Köpte en liten melon och fetaostsallad också sen var lunchen fixad

Nu har jag jätteont i kroppen, men det var väntat. Hoppas det lägger sig snart för om en vecka skall jag dit igen och bli dragen i och klämd på

Kommentarer


Kommentera inlägget här: