Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Inte så mycket shoppingfritt

Kategori: Shopping

Jag skulle ju ha shoppingfritt light i maj. Har gått sådär. Jag passar inte som en shoppingfri person. Nu köpte jag inte överdrivet mycket men det blev två par byxor till lilla N som jag hittade på Babyshop.se
De här blommiga från Wheat 
och de här lite djuriska från Petit by Sofie Schnoor 
Jag är så glad att lilla N börjar överge tightsen och använder riktiga byxor. Jeans gillar hon inte men lite bagy med häng funkar vilket jag bara är glad över då jag tycker det är jättefint på henne.

Sen köpte jag skidkläder till stora N. En jacka från Burton
Och ett par svarta skidbyxor. Båda från Hollywood.se där de hade 30% även på rean vilket gjorde att det blev riktigt bra pris.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: