Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Fira världens bästa mamma

Kategori: Familjen

Jag har inte alltid världens bästa koll. När vi hade bokat vår tjejresa till Spanien kom jag på att mamma fyllde år samma dag vi kom hem. Att vi landade vid 19.30 och att det var söndag gjorde att jag inte hann med att fira henne. Att hon dessutom fyllde "jämt" gjorde inte saken bättre.
Men idag fick jag iallafall fira henne. Hon  och lillebror J kom hit på middag. Lillasyster S var upptagen på annat håll.
Vi grillade och åt tårta. Tårtan hade jag köpt på Lidingö Patisserie
Vi hade också några muffins vi gjorde igår. Blev lite smet över när vi gjort "minisarna"

Sen fick hon paket såklart. Tidigare hade hon fått en tv av oss och J. Nu fick hon en inramad planch från Printasquare och ett årskort på Friskis och Svettis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: