Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Blommor

Kategori: Hemma

Jag älskar att ha snittblommor hemma, men eftersom jag är allergisk och känslig för lukter kan jag inte ha vad som helst. Älskar tulpaner när det är säsong, men vid den här årstiden vet jag inte vad jag skall köpa. Förra torsdagen var jag i centrum och tänkte att jag går in i blomsteraffären och kollar om dom har något kul. Jag bad om luktfria blommor och kom hem med de här vackra luktfria liljorna
och dom här
som jag inte kommer ihåg vad dom heter. Superfina båda två. Dom står länge också. Tog bilderna idag drygt en vecka efter inköp och fortfarande lika fina. Får nog bli fler blombutiksbesök i framtiden. Helt klart värt pengarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: