Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Rensa

Kategori: Hemma

Idag har jag rensat. 
Började med skåpet där vi har strössel, choklad, godis och baksaker. Kastade en hel kasse med saker som gått ut eller varit öppet länge. 
Konstigt nog blev skåpet rätt fullt ändå när allt som inte slängdes stoppades tillbaka in igen.

Sen rensade jag lite garderober och lade ut en hel del skor till försäljning. Några har redan blivit sålda. Härligt med pengar in och saker ut..

Sen gav jag mig på förrådet. Vi har lite för många sparkcyklar som jag hoppas kunna sälja. 
Härligt med sol!!
Det bästa med motljus är att det faktiskt finns ett ljus som kan komma emot en.

Medan jag rensade borrade M fast stora N's säng i väggen och flyttade in hans soffa
Det kommer bli jättebra där inne när vi rensat ut lite till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: