Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Ledig fredag.

Kategori: Shopping

Igår var jag ledig från jobbet, lilla N skulle till tandläkaren och stora N forslas till fotbollsläger. 
När lilla N var hos tandläkaren sist visade det sig att hon hade hål. Hon hatar smaken av tandkräm så vi har haft pyttelite på tandborsten. Jag måste erkänna att jag inte tänkt på hur viktigt det är med flour. För enligt tandläkaren var det avsaknaden (eller den minimala dos) som var orsaken. Tandläkaren var jättegullig, pratade om sömdroppar istället för bedövning och var verkligen duktig med barn. Som "belöning" hade jag lovat lilla N två nya Babylips. Lunch åt vi på MAX. Jag tog en brioche men utan brioche med salladsblad istället. 
Sen åkte vi till centrum. Lilla N fick sina Babylips 

Och jag köpte en väska på Annas Secondhand 

Mysig dag trots tandläkarbesök och en mycket bra start på helgen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: