Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

By Leonnie

Kategori: Hemma

Jag har länge velat ha en storage box från By Leonnie som tvättkorg, men dom är lite väl dyra. Men när Campadre hade kampanj på dem slog jag till. Det blev en i koppar.
När vi fick hem den märkte jag ATG den är lite mindre än jag trodde. Får se om det blir tvättkorg eller om vi använder den till annan förvaring.

Beställde också en matchande smyckeslåda till mina ringar 

Perfekt eftersom jag tidigare lagt ringarna lite här och där.

Kommentarer

  • Johanna E säger:

    Hej,
    Gillar din blogg, undrar om du skulle vara intresserad av ett samarbete, eller sponsrat inlägg.
    Mejla mig så kan jag berätta mer.
    mvh
    Johanna

    2015-07-08 | 14:16:08

Kommentera inlägget här: