Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

En bättre tisdag

Kategori: Familjen

Igår sa min chef helt plötsligt, imorgon kan väl du gå hem vid 15-tiden. Jättesnällt och helt perfekt då jag helt plötsligt blivit tennissugen och tennishallen nu på sommaren stänger den redan 17.00. Fy tusan vad jobbigt det är med tennis men å så roligt. 
J var också med oss och spelade och det var tur för jag hade aldrig orkat en hel timme själv.

Efter tennisen åkte vi hem och duschade för att sen åka till Pier 16 för att äta middag. Jag lyxade till det med ett glas rosé 

Till förrätt delade jag och M på en skaldjursplanka
Och till varmrätt tog jag en hamburgare
Maten var helt ok men det godaste var brödet

En mycket trevlig tisdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: