Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Bytt är bytt

Kategori: Inredning

Igår kväll började jag fundera på en sak och imorse satte jag igång. Jag möblerade om och bytte möbler mellan ungarnas rum. Lilla N hade tidigare ett långt skrivbord och en hög byrå. Stora N hade ett kort skrivbord och en lång låg byrå. Eftersom stora N ibland har kompisar över som tar med sina datorer passar det långa skrivbordet bättre hos honom så de kan sitta brevid varandra och spela. Tv'n hamnade på en lite lägre tv-bänk 
Fick upp stora världskartan på väggen också. Blev riktigt bra tycker jag.
Den höga byrån flyttade också in till honom
Flyttade också in bokhyllan vi haft i vardagsrummet, den fick plats under loftsängen.
Den han haft tidigare står nu i vardagsrummet


Inne hos lilla N blev det så här med låga byrån och lilla skrivbordet
Mycket bättre än tidigare. Tittar ni noga ser ni vart By Leonnie tvättkorgen hamnade.

Nu är jag helt slut efter allt bärande, flyttande och rensande. Stora N är jättenöjd. Lilla N sover hos mormor och kommer hem Imorgon. Hoppas hon också tycker det blev bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: