Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

MAX

Kategori: Ätbart

Igår öppnade den första hamburgerrestaurangen på ön. Visst vi har haft gatukök tidigare men inget sånt här. MAX var det som fick den äran. 
Idag provade vi för första gången. Har typ aldrig ätit på MAX förut så det var bara att chansa och ta något. Jag åt en supreme, dvs en burgare med ost och bacon. Den var helt ok. Provade också en massa tillbehör. Grymt goda krispiga lökringar, lite mjuka men ändå goda chilicheese och mozarellasticks som stora N tyckte var jättegoda

Det som är bra med MAX är väl att dom har en hel del lite nyttigare alternativ.

Nu skall jag kurera mig från min förkylning. Har fortfarande jätteont i halsen, hostar och hostar och är täppt. Idag släpade jag mig till jobbet för vi hade hur mycket som helst att göra. Men imorgon blir det att stanna hemma i soffan och hälla i mig en massa the med honung och hoppas jag blir frisk. På söndag åker vi till Kungsberget och då vill jag vara frisk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: