Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lillywhites

Kategori: Shopping

Förra veckan beställde jag lite saker på Lillywhites. Dom har riktigt bra priser från början, nu var det rea pluss att jag hade en rabattkod på 20% på allt. Ett sånt erbjudande kan man ju inte missa... Häromdagen ringde det på dörren och där stod DHL med en väldigt stor påse.
Hade tydligen beställt lite mer än jag kom ihåg.
Stora N fick absolut mest den här gången. Bland annat en morgonrock

6 par kalsonger, 2 Nike träningströjor, 1 fleece, 1 t-shirt, 2 par shorts och en Manchester United tröja med sitt namn på ryggen

Lilla N fick 3 par trosor, 1 klänning, 1 par shorts, 1 baddräkt med Elsa i Frost och en t-shirt

Till mig själv köpte jag ett par Havaianas

M fick ingenting den här gången. Men fick vara med och betala.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: