Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Helgen

Kategori: Hemma

Det är fortfarande förkylt här hemma så vi har haft en riktigt slapparhelg. Mest skrotat runt hemma. 
Idag hade dock stora N handbollssammandrag ute i Vallentuna. Han ville åka utan oss så jag åkte och lämnade av honom vid samlingen klockan åtta i morse. Klockan åtta, en söndag!! Aldeles för tidigt om du frågar mig. För att trösta mig själv och överraska resten av familjen åkte jag till Gateau och köpte frukostbröd och lyxkaffe
Lite olika frallor och några croissanter. En kardemumma längd blev det också.
På eftermiddagen kom mamma och lillebror hit på fika. Hade rört ihop en kladdkaka också. 

Annars så har vi köpt ett par skidor till (till stora N), loomat lite (skall bli en grön pingvin)
Och funderat på om vi skall köpa ny soffa. En jag har kikat på reas just nu ut med 40% på Bolia.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här: