Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Födelsedag

Kategori: Familjen

Idag fyller jag år. Egentligen ingenting att fira men det är alltid trevligt att bli lite extra ompysslad av familjen. Vi hade tänkt att gå ut och äta men eftersom jag inte är på topp stannade vi hemma. Jag har jätteont i halsen. Att tugga gör ont att svälja är en plåga. Dessutom har jag en jäkla hosta. Det blev iallafall god mat hemma. Tårta gjord av ungarna
Det blev tre olika sorter. Riktigt lyxigt!

Presenter har jag ju fått också såklart.
Av ungarna fick jag en träningsbok, en teburk och en påse te
Av M fick jag ett superött paket
Som innehöll fyra ringar. 
Så fina!! Hela familjen.....
Sen är det tydligen ett paket till på väg, undrar vad det kan vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: