Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Shoppingfria Mars....

Kategori: Allmänt

Stoppa pressarna! Jag skall ha ett shoppingfritt mars. Ja faktiskt så skall jag det. En på jobbet har haft shoppingfritt februari och utmanade mig lite, så jag och en till kollega skall köra shoppingfritt. Mat får man såklart köpa, och gå ut och äta och fika om det är typ en middag med vänner och så. Men inte  köpa hem mat för att man är slö, eller köpa sig en kaffe på jobbet bara för att. 
Både jag och kollegan har barn som fyller år i Mars och har fått ok på att köpa saker till kalasen.
Jag köpte de sista av lilla N's födelsedagspresenter igår. Det blev lite Lego Friends, två filmer, ett par nya hörlurar
Och en läppmojs från Babylips
Sen skall hon få lite kläder, nån mer leksak och ett par rosa Hunter stövlar. Blir nog paket i överflöd....

Måste kolla igenom garderoberna bara och kolla att det inte behövs något akut. 

Tror ni jag klarar av en shoppingfri månad?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: