Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Måndag

Kategori: Allmänt

Så kickade vi igång andra jobbveckan efter semester. Nästan så man får lite ångest när man tänker på hur lång tid det är till nästa sommarsemester. Eller så kan man tänka att det idag är exakt 4 månader kvar till julafton....

Idag på lunchen gick jag till naprapaten. Är grymt stel i nacken speciellt på höger sida. Vet inte om det är ett väldigt dåligt tecken att naprapaten säger stackars dig när han började klämma på min nacke. Han knäckte loss lite i ryggen och tryckte på ett antal triggerpunkter i nacken vilket gjorde så ont att jag ibland undrade vad jag gjorde där....men bokade en ny tid till nästa vecka. Lunchen blev en smoothie och melon/feta sallad från Urban Deli

På väg hem hamnade jag i kö såklart
hatar kö!! (Klockan i bilen går 1 timme och 15 minuter efter dvs jag åkte inte hem 15.30) Hatar ännu mer att jag kommer att få betala sjukt mycket pengar i biltullsavgift från och med den 7:e september. Vet inte hur dom har tänkt då det är i princip omöjligt för oss att komma söder om stan utan att betala en massa tull.

Men nu är iallafall dag ett avklarad, fyra kvar och sen är det helg!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: