Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kaninen som så gärna ville somna

Kategori: Familjen

En kollega tipsade mig om boken Kaninen som så gärna ville somna


Det är en bok som hjälper barn (och vuxna) att slappna av och somna. Hos oss somnar stora N ofta utan problem han är en riktig tröttis. Lilla N däremot kan ligga och vrida sig i sängen ganska länge innan hon somnar. Nu har jag provat att läsa boken för henne när hon skall sova. Första gången läste jag hela boken och hon var fortfarande vaken men jättetrött och somnade på någon minut. Efter det har hon somnar innan boken är klar. Så jag kan verkligen rekommendera den! Jag köpte den på ITunes för 49:- men den finns såklart som "vanlig" bok också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: