Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Golf

Kategori: Semester

Planen idag var att åka och bada. Men när vi vaknade blåste det en hel del och var lite molnigt så vi planerade om och åkte till rangen för att slå lite bollar istället. 
Kändes som det lossnade lite för båda ungarna idag. Stora N fick iväg ett gäng riktigt bra slag. Lilla N fick iväg några bollar som faktiskt lämnade marken. Själv provade jag mina nya (begagnade men nya för mig) klubbor. Kändes helt ok men jag måste träna mer för jag är grymt ojämn.

Efter golfandet åkte vi till Långängensgård för lite lunch. 
Det var ganska mycket folk och maten var inte så god som vi vet att den kan vara. Men vädret var fint och sällskapet trevligt.

När vi skulle hem såg vi en hund som tränades i att driva får
Det är lite mysigt att kunna se sånt 5 minuter hemifrån.

Nu tittar vi på fotboll och avrundar inte bara helgen utan hela semestern. Ser inte fram att ställa klockan på 06.30 imorgon.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Fin blogg! Tror att du skulle kunna vara intresserad av en bloggtävling som Svensk Fastighetsförmedling har just nu...
    Om du är med och tävlar har du chans att vinna ett presentkort på inredning (3000 kr) på Svenssons, känd inredningsbutik.

    http://www.svenskfast.se/om-oss/kampanjer/bloggtavling/

    Hälsningar,
    Sandra

    2015-09-07 | 11:36:53

Kommentera inlägget här: