Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Så mycket shopping

Kategori: Shopping

De senaste dagarna har jag shoppat så himla mycket. Har rensat ungarnas garderober och fyllt på så de förhoppningsvis klarar sig i vår och sommar. Stora N har fått 3 par shorts och två par byxor från HM bland annat de här
Han har också fått två par gympaskor, ett par New Balance och de här från Hummel
De hittade jag på Oiidesign

Lilla N fick 3 par 50:- klänningar och en jumpsuit från HM. Bland annat den här somriga
Sen kom vi på att hon inte hade en enda kofta eller tjocktröja så då fick hon två tjocktröjor med dragkedja från Benetton bland annat den här.

Och sen en Molo fleece (som alla andra år...)
Alla tre kommer från Babyshop där jag också hittade två klänningar och en jumpsuit.

Köpte också två klänningar från Pomp de luxe. En grå och den här rosa
Mycket klänningar kanske ni tycker, men det är de enda hon har på sig på sommaren så det går åt en hel del.

På Name it köpte jag ett par byxor, en jumpsuit och ett par shorts till lilla N.

Hittade också de här snabba gympaskorna åt mig själv
Medans stora N fick ett par konstgräsfotbollsskor.

Idag avslutade jag shoppingorgien med att shoppa ett par Sorel kängor som jag hoppas lilla N kan ha till nästa vinter. Hon fick också ett par lite bagy byxor som jag hoppas att hon kommer sätta på sig.

När jag sammanfattar all shopping ser jag att lilla N fått mycket mer än stora N. Men han har redan jättemycket t-shirts och ett gäng tjocktröjor och där tar det liksom slut på killkläder. Det finns så himla mycket mer att köpa till tjejer.

Nu har jag och min chef bestämt att vi skall ha ett shoppingfritt maj.....typ. Iallafall tänka efter en trefyra gånger innan jag köper något mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: