Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Ny telefon

Kategori: Shopping

Äntligen har jag fått en ny mobil, en guldig iPhone 6. Tidigare hade jag en tidig 5:a där knappen började bli dålig och minnet inte ville att jag skulle trycka in mer bilder i den. Nu har jag hela 64gb att leka med, förhoppningsvis räcker det ett tag. I och med iCloud gick överföringen smidigt men jag fick inte igång mailen. Efter att ha svurit över det en halv dag kom jag på att jag skrivit in fel lösenord. När jag skrev in rätt gick det hur bra som helst.
Ny telefon betyder såklart nytt skal. Skickade iväg M och stora N till stan för att köpa (jag hade ju shoppingfri månad)
Det blev det här fina från Tory Burch
Matchar min TB plånbok perfekt!

Kommentarer

  • julia säger:

    Hej, vart köpte du skalet ifrån? Har letat ihjäl mig efter just ett sånt skal till min telefon! Med vänlig hälsning/ Julia

    2016-10-31 | 11:29:17

Kommentera inlägget här: