Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Ny bil

Kategori: Vill ha

Jag har blivit jättesugen på en ny bil. Det är inget fel alls på den bil vi har idag men vi har haft den i snart 7 år och jag börjar tröttna. Nu när barnen är så stora att vi inte behöver barnvagn och inte behöver stora bilbarnstolar tycker jag att vi kan ha en lite roligare bil än vår Avensis kombi. Självklart tittar jag på bilar långt över vår budget, men kolla in den här BMW X6
Är den inte superfin? Inte direkt mindre än den vi har idag, men ändå.

Men så tänkte jag, cabriolet. Skall vi inte ha en cab? Hittade den är superfina caben med hardtop i BMW's 4-serie
Utan tak
med tak....

Nej nu skall jag ut på Blocket och kika på bilar inom budgeten. Får se om det blir någon ny bil eller om jag (vi) hittar något roligare att lägga pengar på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: