Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Marc Jacobs och lite budget shopping

Kategori: Shopping

Känns som jag shoppat ikapp lite efter den shoppingfria månaden.
Igår på Jackie blev det ett par nya ballerinas. De här supersöta (och jättesköna) från Marc Jacobs
Behövde verkligen ett par nya, har slitit ut mina gamla Chloe och de från Tory Burch jag köpte förra året passar inte mina fötter (nån som vill köpa ett par svarta Reva med märket i guld, stl 38. Knappt använda....)
Sen budget shoppade jag lite också. Det blev ett par byxor och en tunika från Vila, två par jeans från HM, två 3/4 byxor och två toppar från Bubbleroom. Allt utom Vilabyxorna på nätet så det är bara att hålla tummarna att det passar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: