Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Rosa påse

Kategori: Familjen

Idag har jag haft huvudvärk nästan hela dagen. Det är riktigt jobbigt speciellt när man sitter på jobbet och skall försöka få något gjort. Kom på ett sätt att pigga upp mig själv. Övertalade supportkillarna att åka till Nacka forum på lunchen. När vi ätit smet jag in på Jackie och kom ut med en fin rosa påse.
Innehållet är något jag suktat efter ett bra tag. Så något impulsköp var det inte.

Stora N kör dubbelträning idag, först fotboll och sen handboll.
Älskar att tillbringa min fredagkväll i en gympahall. 

Men sen blev det hängmörad ryggbiff, bea och tomatmozarella sallad. 
Nu idolmys med familjen i soffan.

Kommentarer

  • lidingömamman säger:

    Tippar att det är något snyggt från Tory Burch. En ny väska kanske. Själv roar vi oss här hemma en fredag med att röja ur vardagsrummet. Vi är alldeles för bra på att hitta nya projekt här hemma.

    Kram

    2014-09-19 | 21:36:44
    Bloggadress: http://www.lidingomamman.blogg.se

Kommentera inlägget här: