Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Testagram låda2

Kategori: Allmänt

Igår hämtade jag ut min andra låda från testagram 
I den fanns mycket goda och bra saker!!

Älskar chokladen!! Pepparkakor, glöggkryddor och värmeljus, toppen nu när det närmar sig jul.En påse med superfruit är perfekt att ha i väskan, den här var också utan nötter. Jippie för en nötallergiker som mig. Drinkmix, mandelpotatischips och tunnbrödschips, mums. Deo, ja tack.
För mig var den här lådan bättre än den förra, men det är ju en smaksak. 
Jag betalar bara frakten på 49:- helt klart värt. Alltid lika kul att öppna och se vad man får.

Jag hämtade inte bara ut testagram igår utan också det här
Försvinn nu envisa uvi, försvinn!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: