Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Nya favvo skor

Kategori: Familjen

Idag har jag inte gjort många knop. Men man behöver sådana dagar också.
Lyxade till det med hämtlunch. Sushi till mig, kycklingspett till lilla N och yakiniku till M. Det slutade med att lilla N åt upp laxen från fyra av mina sushibitar och allt sitt ris. Jag åt resten av mina sushibitar och två av hennes kycklingspett. Det får bli sashimi med ris till henne nästa gång.

Sen blev det barnbyte. Lilla N kördes till farmor i Täby (dagis är stängt imorgon) och stora N hämtades hos mormor.

Liggandes i soffan shoppade jag lite fina saker till mig själv. På Modestos rea hittade jag två par byxor



Sen kunde jag inte låta bli att klicka hem ett par nya Ldir sneakers. Har blivit lite smått kär i de jag köpte på rea för ett tag sen. De här hittade jag ejesvaskor.se


Så himla sköna. Och snygga såklart.
Såg att det fanns boots i samma märke, blev lite sugen men jag får se. Dom är ju inte direkt gratis tyvärr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: