Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Nästan otrogen

Kategori: Familjen

Idag kändes det nästan som att jag var otrogen. För första gången på ungefär 13 år gick jag till en annan frisör. Jag verkligen älskar "min" frisör men logistiken funkar inte just nu. Förut bodde jag och jobbade inne på Kungsholmen men nu bor vi på ön och jag jobbar i Sickla. Ja det blir helt enkelt för mycket åkande så idag plockade jag upp stora N efter hans fotbollsträning och åkte till vår nya frisör. En jättegullig tjej som jobbar på en salong här på ön som jag blivit rekommenderad. Mitt hår blev bra och stora N jättefin. Men det känns konstigt måste jag säga.
Efter klippningen köpte vi middag på Prestogrillen
Nyklippt kille väntar på att maten skall bli klar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: