Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Morsdag

Kategori: Familjen

Dagen började med frukost på sängen. Yoghurt, jordgubbar, ciabata med stark salami (som jag har blivit lite beroende av) färskpressad apelsinjuice, och kaffe. Present fick jag också, nytt mobilskal från Marc Jacobs
blommor och choklad från Betsy Sandberg 

Framåt lunch åkte vi ut till Elfviksgård och åt brunch. Den var riktigt bra. Jag lassade på äggröra, bacon, rostad potatis, kycklingvingar, mozarella och sallad med krutonger, parmesan och ceasardressing. Och deras goda mörka bröd såklart.
Det är verkligen jättefint där ute.
Vi lyckades få ett bord ute i skuggan.

Mina fina....

Sen blev det lite djurtittande såklart

Nu har vi ätit tacos och jag har bakat små "blondies" som skall säljas imorgon när stora N's skola har välkommen sommar fest på skolgården.

Självklart har vi röstat också. Det hoppas jag att du också gjort.

Nu skall jag avsluta dagen liggandes i soffan ätandes choklad. Det är ju trots allt bara morsdag en gång om året.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: