Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Mina nya Ldir

Kategori: Shopping

Jag skrev för ett tag sen att jag köpt ett par nya Ldir sneakers hos Ejesväskor. Trode jag ja. Men nån dag senare fick jag ett samtal som gick ut på att deras lagersaldo varit fel. Sånt gör mig skitirritetad!! Har man en webshop får man ta mig tusan se till att ha ett korrekt  lagersaldo, hur svårt kan det vara?
Köpte istället ett annat par från Tintinstyle.se 
Älskar dem!! Tyvärr verkar inte min högerhäl älska dem lika mycket. Efter att ha gått till garaget (ca 200 meter) kände jag att det inte kändes helt ok. När jag kommit till jobbet dvs gått kanske en 300 m till hade jag fått en liten blåsa. Tillbringade jobbdagen i strumplästen. Nu sitter jag hemma med em stor blåsa. Får bli några andra skor imorgon!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: