Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Trött och lite ledsen

Kategori: Allmänt

Fy vad trött jag är och har varit de senaste dagarna. M tycker jag är ett jättetrevligt sällskap som somnar i soffan hela tiden. Vet inte varför jag är så trött. Skyller på jobb och pollen. Idag boostade jag mig med den största juicen från naked juice bar
även den här gången med ananas/apelsin/passion/jordgubb.

Det som också gör mig trött men mest ledsen är det som hände igår. En djurgårdssupporter blir misshandlad till döds. Det skall inte få hända, inte någon, vilken lagtillhörighet man än har.
Vi tittade på matchen och stora N tyckte det var jätte otäckt när supportrarna gick ut på planen och det kom in en massa poliser. Jag tyckte också då att dom var idioter. Nu har jag förstått att dom ville avbryta matchen efter de fått höra att han gått bort....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: