Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Skjuta skarpt

Kategori: Allmänt

Idag var jag och M iväg och sköt med herr och fru B. Ja faktiskt, och det var hur kul som helst. Vi var på The Target ute i Västberga. Det började med en säkerhetsfilm och sen gick vi in i rummet där vi skulle skjuta. Alla fick skyddsglasögon och stora feta hörselskydd. Kändes lite läskigt eftersom jag inte skjutit med skarpa skott förut. Vi fick provskjuta fem olika pistoler. Det var häftigt, lät ordentligt och på vissa vapen var det riktiga rekyler. Stilstudie på min snygga M (ja han vänder bästa sidan till)

Ni ser alla hylsor på golvet.

Efter skjutningen skulle vi gått ut och ätit en tidig middag men jag var lite trött och hängig så vi åkte hem var och en till sitt istället. Jag och M köpte hem indiskt och kommer tillbringa resten av kvällen i soffan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: