Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Pizza, godis och dunjacka

Kategori: Familjen

Fy tusan vad skönt med fredag. Är helt urlakad efter första jobbveckan. Men å andra sidan har det inte varit så här skönt med fredagkväll på länge.
Trodde aldrig jag skulle komma hem idag. Klaratunneln var ju avstängd och det kom jag på aldeles för sent. Panik!! Jag hittar verkligen inte i stan, men med hjälp av GPSen krånglade jag mig hem. Nu blir det hämtpizza, en massa smågodis 
och Lets dance. Precis vad jag känner för (kanske inte Lets dance då i och för sig)

Har föresten shoppat en jacka också. 70% på andmotion.se (skynda fynda) så det blev en dunjacka från North face. Tror jag kikade på den tidigare men då blev det en annan. Nu kunde jag inte låta bli. En mörkblå fining blev det

Skall ju bli kallt och snö igen så jag kanske till och med får nytta av den den här säsongen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: