Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lunchshopping

Kategori: Familjen

Idag tog jag en tidig lunch. Behövde gå till Apoteket och ta ut en massa allergimediciner. Sen tog jag en sväng in i centrum. Stadium hade en massa bra priser och sen ytterligare 25% för medlemmar. Där köpte jag en massa grejer. Det blev till stora N två T-shirtar, två fotbollströjor och två shorts, lilla N fick ett par träningstights och ett par skidbyxor till nästa vinter. Till mig köpte jag ett par löpar (promenad) tights och M fick strumpor. Sen gick jag till Lindex som hade 20% på och köpte två par jeans och ett par shorts till stora N.
Efter det blev det en urgod och urdyr ananas/apelsin/passion/jordgubbsjuice på Naked juice bar

innan jag fick pallra mig tillbaka till kontoret igen. Farligt farligt att jag har så nära till shopping nu för tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: