Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lite mycket nu

Kategori: Allmänt

Det känns som det är lite mycket nu. "Korvstoppning" på jobbet vilket gör mig helt slut i huvudet. Dessutom börjar jag få ont i halsen, typiskt när jag verkligen inte får bli sjuk nu. Igår sprang jag ut på lunchen och shoppade lite kuddar på Jysk. Lunchen intogs sen framför datorn, en rätt lyxig pastasallad

Idag blev det favorit i repris. Kuddshopping på Jysk och lunch framför datorn, men idag en god macka med tomat, mozarella och parmaskinka.

På väg hem åkte jag förbi Inreda.com och plockade med mig lite saker. Tallrikar till lilla N's kalas, silvriga pompoms som skall hänga i hennes rum
och en födelsedagspresent till henne från farmor. Vad det är får ni se senare.

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Hoppsan. Både IKEA och Jysk samma vecka. Vad är det som händer???

    Kram

    Svar: Ja jag vet, en nedåtgående spiral... Fast vi köpte "hemsnickrade" måttbeställda sängar till ungarna, väger det upp? Kram
    Jag

    2014-03-19 | 21:00:11
    Bloggadress: http://www.lidingomamman.blogg.se

Kommentera inlägget här: