Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kalklitir Antique rose

Kategori: Hemma

Igår hade jag en riktig slödag. Riktigt skönt för jag har varit så trött de senaste dagarna. Kropp och knopp kanske slappnar av nu när jag inte behöver bara stressad över jobb. Lilla N var hemma med mig på förmiddagen. Vi bara hängde i soffan, hon fixade med paddan och jag tittade på stand up på datorn. Efter lunch körde jag ut henne till farmor.

Idag skall jag måla hennes rum med Kalklitirs Antique rose. 

Inte hela rummet utan en vägg, tror det blir fint.

I kväll tänkte vi överraska stora N med bio. Han vill se Herr Peabody och Sherman som har premiär idag. 
M och stora N kollar bio och jag går i affärer. Då blir alla glada och nöjda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: