Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Helgen

Kategori: Hemma

Känns lite konstigt att tänka tanken att jag skall jobba imorgon. Blir en liten mjukstart då jag inte skall vara där förens klockan tio. Men innan dess skall jag fixa med garageplats och det viktigaste, hitta dit. Ja jag har varit dör en gång förut, då gick jag på gps. Lär bli detsamma imorgon.

I helgen har jag försök att njuta så mycket det går av att vara ledig. I fredags blev det ingen shopping för mig då vi kom lite efter i planeringen. Jag stannade hemma och målade första strykningen istället.
Igår målade jag igen sen var vi en tur till centrum och köpte nya trosor åt lilla N. Hon har börjat klaga att dom hon har är för små. Konstig det är ju ändå storlek 86/92.... Nu har hon fått ett gäng som passar. Var också inne på Papilles och köpte hängmörad ryggbiff och en god buffelmozarella. Det fick bli gårdagens middag. Till det drack vi den här
Sen blev det såklart Mellon. Nej jag tyckte inte rätt låt vann.

Idag har vi mest tagit det lugnt. M har spelat tennis och är nu med stora N på handboll. Jag och lilla N kom just hem från bollskoj. Nu är det dusch och middag som gäller. Och uppladdning inför morgondagen såklart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: