Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Frestelser

Kategori: Allmänt

Förra jobbet låg inte direkt centralt. Uppe i skogen med en 15 minuters promenad (kanske 10 om man gick hurtigt, det gjorde inte jag) till Centrum. Ett ganska stort centrum med ganska tråkig shopping.
Nu går jag förbi det här varje dag 
en gång på väg till kontoret och en gång på väg därifrån. När jag fått ett passerkort så jag kan komma in på jobbet utan att behöva ringa på en kollega kommer jag rusa dit på lunchen. Det är en av mina favorit affärer. Kan bli dyrt... Sen finns det ju en galleria också som jag måste utforska.
Som om det inte var nog med frestelser blev jag bjuden på bulle imorse 
Gissa vad som låg kvar på bordet när jag gick hem. Ledtråd, det var inte bullen.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: