Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Nya skor, pussel och fotboll

Kategori: Allmänt

Jag älskar den här känslan man har efter 3 dagars ledigt. Jag är mer avslappnad än efter en vanlig helg. Det känns som att jag hunnit med en hel del också. Fredagen har jag ju redan berättat om. 
Igår började vi med fotbollsmatch för stora N. Den här gången på ön mot ett annat ölag. Vinst med 9-2 och stora N gjorde två mål

Efter matchen åkte vi hem till mamma för lunch och fika.
Sen ville stora N titta när de andra i hans lag spelade medans jag och lilla N åkte hem. Jag slängde in en entrecote i ugnen 
som tillsammans med råstekt potatis blev en mycket god middag.
Sen blev det Gladiatorerna och jordgubbar deluxe

Idag har stora N varit på laserdome kalas. M och lilla N stannade kvar i stan och shoppade skor åt mig
Har länge varit sugen på ett par från Tory Burch och nu när mina See by Chloe gett upp slog jag till.

Lilla N köpte ett pussel
Som med lite hjälp blev klart

Senare blir det grillade revbenspjäll och jordgubbar. Bra avslut på en lång skön helg. 
Jo just det jag har bokat en weekend tripp för hela familjen också. Det blir en överraskning för ungarna. Skall bli mysigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: