Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Doftpinnar

Kategori: Hemma

Jag tycker om mitt ofta rätt så stökiga hem. Det syns att det bor folk här om man säger så. Att ingen av oss nån städfantast gör väl sitt till. Skulle gärna betala för städhjälp men vi har inte kommit till skott. Tycker det känns lite olustigt att någon skall vara här hemma när vi är borta. Skulle gärna då ta någon på rekommendation.
Nu har jag iallafall försökt piffa badrummet med lite lukta gott. Köpte hem min doftpinnar med favoritdoft från Voluspa 

Tyvärr har jag inget bra ställe att ha den på. Vill ju inte att det skall vara lätt att välta. Just nu står den uppe på handfatsspegeln men vet inte om det är lite för högt upp. Tycker inte att det luktar så mycket än, försöker justera med antal pinnar. Blir nog bra till slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: