Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Allergi och shopping

Kategori: Shopping

Ja nu börjar jag igen. Samma gnäll annat pollen. Den här gången gräs i höga halter. Jag är helt däckad, lite feber, ont i huvudet som tusan (samma som förut, typ bihåleinflammationsont) och lite ont i halsen. Idag smet jag lite tidigare från jobbet och just nu funderar jag på hur jag skall klara morgondagen.

Men något jag klarar av ändå är att klicka hem saker. Fick mail idag både från Oii och Babyshop där båda hade VIP sale på 30%. Eftersom jag tycker att   Babyshop har den mest lättöverskådliga hemsidan var det där jag klickade hem några saker till lilla N. Det blev en klänning från Mini Rodini
Och ett par badtrosor från samma ställe
Ett par ballerinas från Molo
Och till sist en keps från Benetton
Nu skall jag försöka kurera mig och fundera på om jag skall börja knapra kortison igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: