Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Spanien

Kategori: Familjen

Så var vi här. Så jäkla skönt och så jäkla varmt. Vi kom hit igårkväll efter en flygresa som gick hur bra som helst, men fy tusan vad jag tycker att själva resorna är träliga.
Det första vi gjorde var att byta om till badkläder och ta ett dopp. Sen dukade vi fram en sen med god middag. 
N grillade supergod kyckling och till det hade vi sallad och pasta. Och vin såklart. En bubblig rose som smakade som saft (det var alltså positivt)

Idag har vi ätit frukost, badat, ätit golunch
Ungarna fick pasta istället, med en massa parmesan och tomatsås till dom som ville.
Sen blev det en storhandling, strandbesök, glass, poolbad och middag. Grillad lax och lite sushi till förrätt 

Mycket bad och mycket mat. Precis som det skall vara på semestern!

Jo just det, eftersom vi är i Spanien på min namnsdag fick jag den här snyggingen av M igår innan vi åkte
Skönt att ha något att längta hem till.

Och jag lovar att jag skall ta bilder på annat än mat....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: