Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Skillnad

Kategori: Allmänt

Det är sån himla skillnad. Jag har varit konsult på Atlas i drygt fyra månader. Under dom fyra månaderna har jag blivit bjuden på lunch tre gånger och middag en (kunde tyvärr inte gå...) Idag fick jag ett mail från min Atlas chef där hon skrev att hon bjuder på dan före semestern lunch imorgon och att jag kunde gå hem vid 15-tiden.
Vet inte om det är såhär de flesta har, men jag jämför med min IBM tid. Där bjöds det inte på någonting alla. Jo vi fick äta paj nere i matsalen en gång.
Inte så att man måste bli bjuden på saker hela tiden, men det är trevligt när det sker. Och gör mycket för trivseln. Lägg till att vi har fruktkorg också!
Känns som jag höjer Atlas mot skyarna nu, men jag trivs faktiskt himlans bra. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: