Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Nähä....

Kategori: Allmänt

Ibland blir det inte som man tänkt sig. 

Den där härliga semestern som jag bokat och bara skulle betala. Det blir inget med den. Nu vill dom att jag skall vara kvar på jobbet minst en månad till dvs till sista oktober. Och har jag jobb så jobbar jag. Förhoppningsvis kommer vi iväg i vinter istället.

De där snygga skorna jag köpte. Jodå, jag upptäckte att dom var trasiga i sömmen bak på hälen
Och nu är dom slut i butiken. Får se om dom kan leta fram ett par i en annan färg eller om jag får pengar tillbaka. Typiskt när jag äntligen hittat skor jag tyckte om... 

Ja ja det kommer nya resor och antagligen nya skor också. Men liiite irriterande är det. Iallafall med skorna. Om man ser till resan så är det ju trots allt positivt att jag fortfarande har jobb.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: