Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

För det är jag värd

Kategori: Familjen

Jag är inte så lite avis på alla som har semester. Själv jobbar jag en vecka till innan jag har mina ynkans korta två veckors semester, suck. Känner att jag egentligen skulle behöva minst en vecka till. Men i år funkar det inte. Är man konsult på korttids kontrakt så är man. Nästa år hoppas jag att jag har något fast och då skall jag unna mig en låååång semester (hoppas jag)

För att pigga upp mig har jag köpt två par "för det är jag värd" skor. Ett par flip-flopp från Tory Burch

Och ett par espadrillos från Marenas

Sen har jag faktiskt tagit ledigt imorgon och vi har en lite långhelg med familjen. Egentligen hade vi tänkt att åka till Gävle och gå på Furuvik, men nu har vi ändrat planeringen och stannar i stan. Men har planerat in lite skoj. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: