Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Aquopolis

Kategori: Familjen

Idag efter lunch åkte vi iväg till Aquopolis, en vattenpark här i närheten. Eftersom vi inte ville vakta våra saker hela tiden lämnade vi värdesaker hemma, därför blev det inga bilder tagna. Men jag lånade några från hemsidan. 
Stora N tyckte det var jättekul och åkte nog mest av oss alla. Bland annat de här två som jag aldrig i livet skulle våga mig på. 



Lilla N gillade inte att åka kanorna men poolen med vågmaskinen va kul. Men favoriten var Amazonian river 

där man kunde flyta omkring på stora badringar eller bara simma med i strömmen.
Vi var kvar till parken stängde och sen blev det middag på McD. 
Efter det hade ungarna mer energi i kroppen så de K, N och M gick iväg och köpte glass och spelade fotboll. Själv stannade jag hemma och tog en skön och välbehövlig dusch.

Ytterligare en härlig dag. Tyvärr gick mina Havaianas sönder så nu måste jag köpa nya. För de är ju faktiskt de överlägset skönaste flipflopsen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: