Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Vardag igen

Kategori: Allmänt

Så var julen slut och vi är tillbaka i vardagen igen. Vi har lyckats förskjuta dagarna lite så det var lite svårt att få ungarna att somna igår och dom var väldigt trötta imorse. Jag var också riktigt trött så jag unnade mig en riktig slappardag. Började med en god frukost bestående av lättfil, jordgubbar och flingor. 

Sen har jag bara läst, vilat, kollat på tv, plockat ur diskmaskinen och kört två maskiner tvätt. Snart är det dags att börja med middagen.

Imorgon skall jag träffa min kompis L, på fredag tänkte jag städa bort julen och på lördag hänger vi med familjen R. Blir en bra vecka det här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: