Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lägenheten

Kategori: Semester

Jag lovade lite bilder från lägenheten. De kommer här.
Kök med stort bord så alla får plats utan problem
Braskaminen ser ni i hörnan, ved tog vi med hemifrån.

Liten myshörna med soffa, tre fåtöljer och en tv.

Dålig bild eftersom soffan inte syns....

Rum med två dubbelsängar som de två tjejerna delar

Sovrum med två enkelsängar som jag och M delar. Stökigt som tusan såklart

Sen ett rum med en dubbelsäng som stora N har.


Sen finns det ett rum med dubbelsäng som herr och fru B delar (tog inget kort på deras prylar)

Två badrum har vi också, det ena med bastu

Som jag nog skrivit förut är husen nya, blev klara till den här säsongen vilket märks. Det luktade till och med nytt.

Är man två familjer som bor ihop rekommenderar jag verkligen lägenheterna. Tror de kostar några hundralappar mer än de äldre lägenheterna men det tycker jag det är värt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: