Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kökssaker jag vill ha

Kategori: Vill ha

Om jag hade ett gigantiskt stort kök med mycket bänkyta och en massa förvaring finns det några saker jag skulle vilja ha. Ja det skulle såklart behövas lite pengar också.
Den här "fritösen" från Tefal

Man kan "fritera" 1kg pommes med bara 1 msk olja. Sen har man dessutom ugnen fri till annat. Vill ha!!!

Smörgås/panini grill från Princess
Tänk att kunna göra varma ciabata. Det kan man inte göra i vår gamla sunkiga smörgåsgrill. Vill ha!

Lilla N är tokig i popcorn. Nu kör vi microvarianten men jag tycker biopopcorn är godast. Får man sånna med den här popcornmaskinen jag hittade på retroholics.se ?
Snygg är den iallafall. Vill ha!

Sen finns det säkert en massa andra grejer också men just nu är det här mina top tre vill ha saker till köket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: