Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Imponerande toalett

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på intervju. Den gick sådär, va inte jätte taggad och vet inte riktigt om det är ett jobb för mig. Jag blev dock imponerad av företaget (ett rekryteringsföretag). Där man satt och väntade hade som en grym kaffemaskin och en massa olika the sorter. Sen hade dom också ett kylskåp med ett gäng olika läsksorter, Ramlösa och olika juiceflaskor.
Men mest impad blev jag när jag gick in på toaletten.
Fyra olika tvålar, en ekologisk handkräm, tamponger i en liten glasburk, riktiga handdukar som man sen la i en snygg tvättkorg. 

Efter intervjun åkte jag till Centrum och köpte skidstrumpor till lilla N. Passade också på att köpa semlor för det har jag varit lite sugen på
Så nu blir det semla och Master chef Australia.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: