Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Hqhair.com

Kategori: Allmänt

Jag är ingen tjej som lägger ut mycket pengar på smink, krämer eller andra skönhetsprodukter. Men det jag köper vill jag skall vara bra. Skulle till exempel inte köpa en deo på tex ICA. Detsamma gäller schampo och balsam, där vill jag ha bra produkter. Har fastnat för Redken. Tyvärr kostar dom ju en del. Jag brukar beställa från England och hqhair.com Såg att dom nu har bra pris på supersize flaskor med pump vilket jag tycker är himla smidigt. Dessutom får man 10% med en rabattkod (som du hittar på hemsidan). Dom har också fri frakt på allt under 2kg och det går jättebra att dela upp sin beställning om den väger mer. 
Jag beställde två schampo och två balsam 

det gick på 102 pund och då betalade jag 7 pund för spårbar frakt.
Perfekt, blir inte ens speciellt mycket dyrare än schampo köpt i mataffären.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: